زمان انتشار: ۱۳۹۱ يکشنبه ۱ بهمن ساعت 15:04
تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۱/۱۱/۱ ساعت 15:04
تعداد بازدید: 66
کد مطلب: 162
مدیرکل تأمیناجتماعی غرب تهران:
وصول بیش از 57 میلیارد تومان بدهی معوقه با اجرای قانون بخشودگی جرایم
مدیرکل تأمیناجتماعی غرب تهران بزرگ از وصول بیش از 57 میلیارد تومان از بدهیهای معوقه کارفرمایان به این ادارهکل در پی اجرای دستورالعمل بخشودگی جرایم خبر داد.
به گزارش ادارهکل روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی، حسین جودکی با بیان این مطلب گفت: با اجرای دستورالعمل بخشودگی جرایم و با همت و تلاش کمیته وصول مطالبات در ادارهکل غرب و شعب تابعه از مجموع 430 میلیارد تومان بدهی قطعی کارفرمایان، بیش از 57 میلیارد تومان بدهی معوق وصول شد.
وی افزود: 15 هزار و 284 درخواست تقسیط از سوی کارفرمایان ارائه شده که باتوجه به شرایط دستورالعمل بخشودگی جرایم 10هزار و 921 مورد درخواست نقدی و 4هزار و 36 مورد درخواست تقسیط بدهی بوده است.
وی با اشاره به تعداد درخواستهای تقسیط از سوی کارفرمایان و شعب غرب تهران بزرگ اظهار داشت: بیشترین تعداد درخواستها شعبه 10 با یکهزار و 810 مورد درخواستف شعبه یک با یکهزار و 459 مورد درخواست و شعبه 17 با یکهزار و 448 مورد درخواست بوده است.
مدیرکل تأمیناجتماعی غرب تهران بزرگ، اطلاعرسانی و تبلیعات را در افزایش آگاهی کارفرمایان بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: کارکنان شعب اطلاعات مفیدی را به کارفرمایان ارائه کردند و با بهرهگیری از ابزار تبلیغاتی رسانهای، تهیه بروشور، اطلاعیه و ارسال پیامک توانستیم اطلاعات خوب و ارزندهای را به آگاهی کارفرمایان برسانیم.
وی گفت: افزایش ساعات کار واحد اجراییات، ارائه راهکارهای مناسب درخصوص نحوه پرداخت بدهی، تقسیط و تسهیل در شرایط پرداخت بدهیها از جمله تلاشهای کارکنان شعب و ادارهکل غرب تهران و کارکنان اجراییات در اجرای دستورالعمل بخشودگی جرایم و وصول مطالبات معوق تأمیناجتماعی از کارفرمایان بود.
وی افزود: بیشترین استقبال توسط کارفرمایان برای پرداخت بدهی معوق در شعب 13، 18، 25، 14 و 11 بوده است.
وی افزود: 15 هزار و 284 درخواست تقسیط از سوی کارفرمایان ارائه شده که باتوجه به شرایط دستورالعمل بخشودگی جرایم 10هزار و 921 مورد درخواست نقدی و 4هزار و 36 مورد درخواست تقسیط بدهی بوده است.
وی با اشاره به تعداد درخواستهای تقسیط از سوی کارفرمایان و شعب غرب تهران بزرگ اظهار داشت: بیشترین تعداد درخواستها شعبه 10 با یکهزار و 810 مورد درخواستف شعبه یک با یکهزار و 459 مورد درخواست و شعبه 17 با یکهزار و 448 مورد درخواست بوده است.
مدیرکل تأمیناجتماعی غرب تهران بزرگ، اطلاعرسانی و تبلیعات را در افزایش آگاهی کارفرمایان بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: کارکنان شعب اطلاعات مفیدی را به کارفرمایان ارائه کردند و با بهرهگیری از ابزار تبلیغاتی رسانهای، تهیه بروشور، اطلاعیه و ارسال پیامک توانستیم اطلاعات خوب و ارزندهای را به آگاهی کارفرمایان برسانیم.
وی گفت: افزایش ساعات کار واحد اجراییات، ارائه راهکارهای مناسب درخصوص نحوه پرداخت بدهی، تقسیط و تسهیل در شرایط پرداخت بدهیها از جمله تلاشهای کارکنان شعب و ادارهکل غرب تهران و کارکنان اجراییات در اجرای دستورالعمل بخشودگی جرایم و وصول مطالبات معوق تأمیناجتماعی از کارفرمایان بود.
وی افزود: بیشترین استقبال توسط کارفرمایان برای پرداخت بدهی معوق در شعب 13، 18، 25، 14 و 11 بوده است.
کلید واژه
ارسال نظر
۱۰۰
|