زمان انتشار: ۱۳۹۱ يکشنبه ۱۷ دي ساعت 15:06 تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۱/۱۰/۱۷ ساعت 15:06    تعداد بازدید: 137    کد مطلب: 190

راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در اداره‌کل تأمین‌اجتماعی مازندران
مدیرکل تأمین‌اجتماعی مازندران از راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در اداره‌کل تأمین‌اجتماعی این استان خبر داد.


به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سیدمحمد نجفی با بیان این مطلب گفت: دوره آموزشی منطقه‌ای نحوه راه‌اندازی و بهره‌برداری از سیستم اتوماسیون اداری با حضور کارشناسان فرابری داده‌ها و امور اداری استان‌های گلستان، گیلان، قزوین و مازندران در اداره‌کل تأمین‌اجتماعی این استان برگزار شد.
وی افزود: امروزه باتوجه به حجم بالای گردش کار، مکاتبات اداری و لزوم مدیریت زمان، استفاده از روش‌های کند اداری و غیرمکانیزه در سازمان‌ها قابل‌توجه نیست و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز همسو با دولت الکترونیک در ارائه خدمات به مخاطبان کاملاً ضروری است.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی مازندران اظهار داشت: با اجرای اتوماسیون اداری گردش مکاتبات شتاب بالایی خواهد داشت و از طرفی مدیریت بر گردش کارها، حذف مکاتبات کاغذی، صرفه‌جویی و استفاده بهینه از زمان نیز از مزایای اجرای این طرح در سازمان تأمین‌اجتماعی است.
وی تصریح کرد: به کارگیری سیستم مکانیزه علاوه بر غلبه بر مشکلات سیستم‌های غیرمکانیزه، بهره‌وری بیشتر نیروی انسانی، استفاده از امکانات، تعاملات بیشتر، گردش کار سریع‌تر، شفاف و ساماندهی مکاتبات و مراودات اداری را به همراه دارد.
نجفی گفت: با اجرای کامل اتوماسیون اداری تأمین‌اجتماعی از دستگاه‌های پیشرو در ارائه خدمات دولت الکترونیک به مخاطبان این سازمان در سراسر کشور خواهد بود.

 


کلید واژه
 

ارسال نظر
۱۰۰
captcha