زمان انتشار: ۱۳۹۱ سه شنبه ۱۲ دي ساعت 09:44 تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۱/۱۰/۱۲ ساعت 09:44    تعداد بازدید: 92    کد مطلب: 200

مدیردرمان تأمین‌اجتماعی مازندران:
کسب رضایت مردم یک وظیفه انسانی و دینی است
مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان مازندران خدمت‌رسانی به مردم به ویژه قشر محروم و آسیب‌پذیر را ارزشمند دانست و افزود: این خدمت، آثار و برکات اخروی و تربیتی مطلوبی نیز در پی دارد و کمک الهی نیز بدرقه خادمان خواهد بود.


به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر محمد خورشیدی در مراسم تحلیف کارکنان جدیدالورود مدیریت درمان مازندران با اعلام این مطلب گفت: خدمتگزاری به مردم، افتخار بزرگی است و مهمترین وظیفه ما، خدمت‌رسانی توأم با اخلاص، محبت به مردم و پرهیز از منت‌گذاری است و باید تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت‌های قانونی خود به کار گیریم.
وی با اشاره به منشور اخلاقی و رفتاری کارکنان مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی مازندران گفت: در این منشور بر نظم، انضباط، تعهد، خدمت صادقانه، صبر و متانت، ارتقای دانش و مهارت شغلی تأکید شده است و رعایت منشور اخلاقی نه به خاطر دستورالعمل و بخشنامه، بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی و دینی باید در همه کارکنان نهادینه شود.
در پایان مراسم، کارکنان جدیدالاستخدام مدیریت درمان با قرائت سوگندنامه، آیین تحلیف را پاس داشتند. در این سوگندنامه تلاش برای انجام وظایف شغلی، حفظ حقوق مردم، وجدان کاری و صداقت، حفظ ارزش‌های دینی و انسانی اشاره شده است.

 

به صفحه اینستاگرام سازمان تامین اجتماعی بپیوندید
کلید واژه
 

ارسال نظر
۱۰۰
captcha